Sakan brändikampanja on voittanut pronssia arvostetussa Effie Awards -kilpailussa. Effie on ainoa markkinointiviestinnän tuloksellisuutta mittaava kilpailu Suomessa ja kilpailutöiden määrältä Effie on myös Suomen suurin. Sakan brändikampanjassa yhdistyivät voittajakampanjalta vaaditut hyvä idea, selkeät tavoitteet ja luova toteutus, jotka ovat tuoneet selkeitä tuloksia.
Sakan Kyllä kyllä -kampanjassa keskityttiin autojen sijasta korostamaan erinomaista asiakaspalvelua. Voittoisan kampanjan aikana Saka Finland Oy myi autoja kymmeniä prosentteja enemmän kuin edellisenä vuonna vastaavaan aikaan ja saka.fi -sivuston kävijämäärät kasvoivat yli 110%.
Sakan rohkeus markkinoida haastavana korona-aikana näkyi myös MTV:n Kasvukeissi -kilpailussa, jossa se palkittiin MTV:n korona-ajan kasvajana. MTV:n Kasvukeissi -kilpailussa palkitaan laajan tavoitettavuuden markkinointia, jolla on luotu vaikuttavaa kasvua.
Lämmin kiitos tuloksellisesta yhteistyöstä Avidly Oyj, videoiden tuotannosta Grillifilms Oy, ohjauksesta Olli Rönkä ja valokuvatuotannosta Oskari Hellman/Nöjd.
Lisätietoa Effiestä:
https://effie.fi/effie-awards/effie-finland/
Lisätietoa MTV palkinnosta:
https://www.mtvspotti.fi/kampanjat/kasvukeissi
Lisätiedot:
Markkinointipäällikkö
Saara Rimpiläinen
+358 50 411 9559
Portinkaarre 3, 90410 Oulu