Jos autossasi esiintyy vika tai virhe kaupanteon jälkeen, sinun tulee ilmoittaa siitä meille viipymättä. Jos vika vaatii korjaamokäynnin, älä vie autoa itse korjaamolle, ennen kuin olet lähettänyt asiasta reklamaation meille ja olemme ohjeistaneet sinua asiassa.

Jos sinua on ohjeistettu täyttämään reklamaatiolomake tai asia on mielestäsi selkeä, lomake löytyy sivun alaosasta. Kiireellisessä tapauksessa, kuten matkan keskeytyessä teknisestä viasta johtuen kehotamme ensimmäisenä ottamaan yhteyttä omaan vakuutusyhtiöön

Saka vastaa myydyistä autoista kuluttajasuojalain vaatimalla tavalla, ellei autolle ole hankittu erillistä SakaVarma-lisäturvaa.

Jos auton huollot tai korjaukset on asiakkaan toimesta laiminlyöty, määräaikaishuollot on tehty vastoin valmistajan ohjeita tai autoa on käytetty vääränlaisella tavalla, virhevastuu raukeaa. Luonnollinen kuluma, kuten jarrujen uusinta tai alustan kuluvien osien uusinta ei kuulu yleiseen virhevastuuseen.

 

Reklamaatio

Tällä lomakkeella voit tehdä meille reklamaation. Kerro reklamaation syy mahdollisimman yksityiskohtaisesti, jotta voimme käsitellä asian nopeammin. Vastaamme yhteydenottoon niin pian kuin mahdollista. Yhteydenottoja käsitellään arkisin (ma-pe). Käsittelemme reklamaatiot ainoastaan kirjallisesti väärinymmärrysten välttämiseksi.

Mikäli autoosi on tullut sellainen tekninen vika, joka estää matkan jatkumisen, otathan yhteyttä vakuutusyhtiöösi sopiaksesi hinauksen lähimmälle korjaamolle. Auton ylläpitoon, kuten rengastukseen ja huoltoon liittyvistä asioista saat tietoa omalta myyjältäsi.

Vi betjänar även på Svenska. Service also in English.

Pyrimme ottamaan uudet reklamaatiot käsittelyyn viimeistään seuraavan arkipäivän aikana.

(vapaaehtoinen)
(vapaaehtoinen)
(vapaaehtoinen)
(vapaaehtoinen)
(vapaaehtoinen)
(vapaaehtoinen)
tietosuojaselosteen

Mikäli lomakkeen lähettäminen ei onnistu, voit myös tehdä vapaamuotoisen reklamaation osoitteeseen [email protected]